Royal Black
◆ I am Nabila Abdullah .
◆ I was born on 04/04/1998
◆ I love: My family, friends, music, net, studying, help people and many more.
◆ I hate: Haters, Copypasters, Makeup, and the most things I don't like is: Frog ! *Yucks*



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

K E H I D U P A N .
Friday 8 November 2013 | 04:24 | 0 comments
. A S S A L A M M U A L A I K U M . 

        Hai pembaca blog Nabila!!! Kini Nabila muncul dari hutan secara tiba-tiba. Hahaha! xD Seriuss lama gila aku tak update blog ni. Ye la, sejak nak dekat Pmr sebelum ni. Btw, aku dah habis Pmr!!! Yeayyyy!!!! Dan aku hidup bebas ar.. Huhu. Eahh, tetiba je buat entry pasal K E H I D U P A N . Kenape eak?? Hahaha, saje je tulis macam tu. Btw, nak cite jugak lah sikit. Sejak kematian mak aku masa bulan 7 Bulan yg mulia, Ramadhan sebelum ni, aku lebih tabah untuk meneruskan kehidupan ni. Penuh berliku-liku dan menyakitkan. Tapi, apape pun aku masih ada kawan-kawan aku yg sentiasa backup and bagi semangat dekat aku. Aku bersyukur sangat-sangat. Mengenangkan peristiwa yg lampau, memang tak dapat digambarkan. Kehilangan seorang ibu memang sukar untuk diterima oleh setiap individu. Apa pun, aku nasihatkan kat korang, jagalah hati ibumu yang kini masih ada didunia ini lagi. Jangan sampai masanya dah takde, baru nak menyesal. Hem. Lain cerita. 

        Yeahh,, aku senang dengan hidup aku sekarang ni. Memandangkan abang aku sambung pelajaran dekat mana ntah, aku tak tahu. Aku sedih jugak ar sebab jarang-jarang dah jumpa dia. Tapi takpelah. Lagipun, kalau dia balik kat sini, abang aku bawak video yg best2!!! Perghhhh,, Nak2 video cite Running Man. Mana aku tak happynyer. Huhu . Apa-apa pun, zaman persekolahan bersama kawan-kawan aku pengalaman yang paling best sekali. Gaduh-gaduh dgn bestfriend aku tu, sape tu???... Alaa... Syuhada ..
My BFF Forever.. :p Tak silap aku, hampir setiap hari kitorang bergaduh. Tu pun kalau sehari dua hari je masa paling panjang kitorang tk bergaduh. Esok2 gaduh pulokk. Haha. Aku tahu dah perangai dia tu. PANAS BARAN. Haishh.. sabar je la kalau duduk dengan dia ni. Tapi dia best!! Suka tolong orang ngn pentingkan kawan *Kadang-kadang la, tapi ada jugak time dia pentingkan diri. Tapi kebanyakannya , banyak baik la :p* Lepas ni kitorang rakan2 kelas 3PK, tak tahu lagi boleh jumpa korang lagi ke tak. Yela, lepas ambik result PMR nanti, hala tuju masing-2 dah. Hm. Sedih gila lah. :( Ermm, cakap pasal result nih. HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA . ..... Debar siotttt. Harap-harap dapat markah okay. Pemeriksa lak harap-2 baik2 belaka. Haha. Nabila doa la kat korang batch98 biar dapat result gempakk gituu. :3 Okay, sini je aku tulis. Penat tangan naipnya. K, wssalam..



Old things